Bij Bouwbedrijf Vanhees staan efficiëntie en samenwerking centraal. De werkdag begint rond 06:20 in de ateliers, waar we samenkomen om de dag door te nemen. Om 07:00 starten de teams op locatie, terwijl sommigen op het bedrijf blijven om materialen voor te bereiden en de logistiek voor toekomstige projecten te coördineren. Deze taakverdeling zorgt voor een naadloze overgang tussen voorbereiding en uitvoering, waardoor elk project vlot en efficiënt verloopt. Door deze aanpak kan iedereen zijn expertise optimaal benutten en dragen we gezamenlijk bij aan het succes van elk project.
Ons succes wordt mede bepaald door de sterke samenwerking binnen ons team. Of het nu op locatie is of binnen ons bedrijf, iedereen levert een cruciale bijdrage aan de voortgang en kwaliteit van elk project. We werken flexibel en vinden altijd oplossingen om ons aan veranderende omstandigheden aan te passen, terwijl we ons blijven richten op precisie en vakmanschap. Onze klanten erkennen en waarderen de toewijding en expertise van ons team, omdat zij dezelfde waarden van respect, kwaliteit en samenwerking belangrijk vinden.
Bij Bouwbedrijf Vanhees geloven we dat het behouden van onze toegewijde medewerkers meer vraagt dan alleen een goed salaris. We hechten veel waarde aan hun welzijn door eerlijke compensatie te bieden, voldoende vakantiedagen, en een werkomgeving waar respect en vertrouwen voorop staan. Onze werkdag op de werf eindigt om 15:30, waarna we rond 16:00 à 16:30 terug aan de ateliers aankomen. Onze medewerkers werken aan uitdagende projecten en met klanten die hun inzet waarderen, wat bijdraagt aan een bevredigende en stimulerende werkervaring.